Kyte POS App - Hur fungerar Kyte POS?
The Kyte POS app är utformad för att vara en helt fungerande försäljning, kund- och produktdatabas för företag. Det gör det möjligt för dem att hantera sina försäljning, ta in beställningar i butiken och skicka dem till kunder och deras kontakter genom en integrerad marknadsföringskampanj. De kan se och redigera sina beställningar på sina telefoner. De kan också generera rapporter för att spåra sina försäljning.
Hur hjälper Kyte POS företag?
Med Kyte POS har företag alla verktyg de behöver för att driva sin verksamhet:
Hantera lager
Lägg till produkter och hantera produktkategorier, och spåra lager.
Håll koll på beställningar
Se beställningar på sina telefoner, se deras status och se status för deras kunder. De kan också se rapporter för att spåra sina försäljning.
Skicka och ta emot betalningar
Betala sina anställda, kunder och entreprenörer. De kan också ta emot betalningar genom sina produkter och tjänster.
Skicka beställningar till sina kunder och deras kontakter genom sin integrerade marknadsföringskampanj.
Lägg till produkter i sin produktkatalog och spåra sina försäljning.
Spåra sina försäljning
Se försäljning genom sin integrerade marknadsföringskampanj.
Generera rapporter